МО вчителів"Перша умова, якої треба дотримуватися у математиці, - це бути точним, друга - бути ясним і, наскільки можливо, простим" Л.Карно
Невпинний розвиток науково-технічного прогресу не може залишитися поза увагою школи, не впливати на зміст і методи навчання. Сьогодення вимагає використання комп’ютерної техніки.
Математика й інформатика – дві освітні галузі, які є визначальними у підготовці особистості до життя у постіндустріальному, інформаційному суспільстві. Широке застосування комп’ютерів у навчанні математики доцільне для інформаційного забезпеченні практичних занять проведення математичних експериментів. Методична проблема, що досліджується методичним об’єднанням вчителів математики та інформатики: «Інтенсифікація процесу навчання, яка сприяє кращому засвоєнню курсу математики (інформатики) в середній школі». Це передбачає організацію навчальної діяльності учнів таким чином, щоб затрати часу на вивчення конкретної теми були найменшими й учні мали можливість за короткий термін оволодіти великим обсягом фундаментальних і дійових знань, систематизувати їх. Головним у своїй роботі вчителі МО вважають формування в учнів уміння аналізувати, встановлювати логічні зв’язки, узагальнювати, виділяти головне у навчальному матеріалі. Велику увагу вчителі приділяють між предметним зв’язкам, враховуючи те, що математика є інструментарієм у вивченні інших наук: фізики, хімії, біології, астрономії і навіть літератури. Використання мультимедійних презентацій на уроках забезпечує наочність при вивченні, закріпленні й повторенні теоретичного матеріалу, доведенні теорем, розв’язуванні задач, дає можливість швидко повернутися до будь-якого проблемного моменту в теорії або практиці, допомагає розвивати логічне мислення, чіткість і послідовність теоретичних викладок, звільнює час для спілкування з учнями. Наш видатний земляк М.В.Остроградський писав: «Освіта закінчується разом з життям. Тільки дурень може вірити, що настане такий період його життя, коли йому вже нічого вивчати». Як радять психологи: «Коли вчите, записуйте, малюйте схеми, діаграми, кресліть графіки, зображуйте, порівняйте с тим, що знали раніше, - дійте»! Склад методичного об'єднання вчителів математики та інформатики:
1. Суворова Світлана Сергіївна – голова МО, вчитель інформатики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти; 2. Доценко Ірина Дмитрівна – вчитель математики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, заслужений вчитель України; 3. Гордова Катерина Василівна – вчитель математики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти; 4. Ільченко Олена Олександрівна - вчитель інформатики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист; 5. Овчарова Катерина Володимирівна – вчитель математики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист. |
Меню
Опитування
Пошук інформації
|